مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:202020-06-30سياسي

افتتاح پروژه سوله های نیمه صنعتی شرکت های دانش بنیان در گیلان


چهار پروژه نیمه صنعتی فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت: چهار پروژه نیمه صنعتی فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری گیلان امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

افتتاح سوله های نیمه صنعتی - کارگاهی و راه اندازی کارگاه های شرکت های فناور و دانش بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در گیلان صورت گرفت.

دکتر علی باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان امروز در حاشیه افتتاح این پروژه، اظهار کرد: مجتمع نیمه صنعتی فشتام 10 سوله صنعتی است که با افتتاح چهار سوله جدید به 14 سوله رسیده است.

35 شرکت فناور و دانش بنیان و 32 فضای استقرار در مجتمع نیمه صنعتی فشتام وجود دارد.

وی افزود: به دنبال گسترش و افزایش شرکت های دانش بنیان در استان هستیم تا بتوانند علاوه بر حمایت های پارک علم و فناوری که زیر مجموعه وزارت علوم هستند از حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رییس جمهور بهره مند شوند.

باستی تصریح کرد: سوله های افتتاحی جدید مجتمع نیمه صنعتی فشتام در حوزه ایده های تولید و طراحی ماشین آلات و تجهیزات ارتقای اتوماسیون صنعتی، طراحی و ساخت تجهیزات آبزی پروری، تحقق و فرمولاسیون چربی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه سوله های نیمه صنعتی شرکت های دانش بنیان در گیلان

افتتاح پروژه سوله های نیمه صنعتی شرکت های دانش بنیان در گیلان